»Omejitev človeškega življenja je večna tema vseh mojih filmov, in če že nimam odgovora na to, kako to preseči, se trudim, da so vsaj podobe v filmu videti, kot da nimajo konca. In upam, da to daje filmu neko odprtost, nedorečenost, neko drugo narativnost podobe.«
»In upam, da to daje filmu neko odprtost, nedorečenost, neko drugo narativnost podobe.«
»Omejitev človeškega življenja je večna tema vseh mojih filmov, in če že nimam odgovora na to, kako to preseči, se trudim, da so vsaj podobe v filmu videti, kot da nimajo konca.«
»Pri vsem skupaj je izjemno to, da se je začelo s tem, da so se Joaquinu porodile ideje in misli, da je imel vprašanja in podobe pred očmi.«
»Besede so dovolj močne, za to nisem potrebovala podob.«
»Zanimivo. Pa tudi kritika pri tem ne zaostaja, saj po navadi izpostavi vsaj to, da ima film, kljub pretirani in malce nerodni rabi računalniško ustvarjene podobe, primarno še vedno 'analogno' srce.«
»Zdaj, ko pomislim, se res, kljub lepoti, iz vaših podob razbere neka otožnost in portretiranci imajo pogosto žalostne obraze.«
»V eni podobi se odvije film«
»Tako znanstvenica spozna Toma, čednega robota v človeški podobi, ki je ustvarjen za to, da jo osreči.«
»So filmi, ki nastanejo povsem tiho, nekega dne so tam in, glej, imajo mirno samozavest odličnega. To so Grehi ljubezni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju